مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-17سياسي

فرمانده جدید سپاه شهرستان همدان معرفی شد


مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه همدان با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم ، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه همدان با حضور جمعی از مسیولان، فرماندهان و اقشار مختلف بسیج برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ علی بقایی، فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه امروز سه سال و 21 روز است که در خدمت بسیجیان بودم اظهار داشت: نسبت ما با افراد و دستگاه ها به اندازه نسبت آنها با انقلاب بوده و نوع ارتباط و تعامل ما نیز بر اساس اصل تعاون بود به همین دلیل هرجا کار خیری بود بسیج حضور داشت.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های نسل ظهور و بنیان مرصوص مطرح کرد: بسیج در شهرستان همدان در عرصه امنیت نیز حرف برای گفتن دارد که در همین راستا نیز امنیت مردم پایه محله محور نتیجه زحمات بسیجیان است.

بقایی شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تلخ ترین اتفاق در سه سال گذشته برشمرد و عنوان کرد: در تمام اتفاقات رخ داده قطعا باقی گروه های مردمی نیز حضور داشته و خدماتی ارائه کردند اما بسیج نماد، شاخص و پیش برنده و محور است.

وی با بیان اینکه امام (ره) می فرمایند خود بسیجی ام و از خدا میخواهم مرا با بسیجیان محشور کند ادامه داد: امام خمینی در ادامه سخنان خود می فرمایند: اگر مسئولان از بسیجیان غفلت کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید سپاه شهرستان همدان معرفی شد

فرمانده جدید سپاه شهرستان همدان معرفی شد