مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-17سياسي

ساخت دارو سرطان پوستی در تبریز/ دومین تولید کننده روآکوتان جهان


دیرعامل و عضو هیئت مدیره داروسازی زهراوی از دریافت پروانه تولید کپسول نرم روآکوتان تحت لیسانس ROCHE سوییس توسط این مجموعه داروسازی خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فرهاد کیافر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مجموعه در آستانه سالروز تاسیس خود همزمان با 29 بهمن، قیام مردم تبریز در سال 56، پروانه تولید کپسول نرم روآکوتان تحت لیسانس ROCHE سوییس را دریافت کرد.

وی افزود: داروسازی زهراوی در آستانه سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز و همزمان با سالروز آغاز بهره برداری این مجموعه دارویی، در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین کردند، اعلام می کند که به همت و تلاش بی وقفه مدیران جوان موفق به دریافت پروانه تولید کپسول نرم روآکوتان از ماده اولیه (API) تحت لیسانس شرکت ROCHE برای مدت چهار سال جهت تولید در سایت سافت ژل هازارد (پر خطر) شده است.

  کیافر گفت: شرکت ROCHE سوییس یکی از معتبرترین شرکت های داروسازی جهان است که داروسازی زهراوی سابقه 17 سال همکاری با این شرکت را دارد.

  وی ادامه داد:  ساخت داروی پیوندی سل سپت و ضد آکنه روآکوتان، حاصل این همکاری 17 ساله بین داروسازی زهراوی و این شرکت سوییسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دارو سرطان پوستی در تبریز/ دومین تولید کننده روآکوتان جهان

ساخت دارو سرطان پوستی در تبریز/ دومین تولید کننده روآکوتان جهان