مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-17حوادث

دست انداز یا بلای جان مردم؟/ عدم پاسخگویی پلیس راه از احداث سرعتکاه غیر استاندارد


دست اندازها در جاده های بیرون شهر اینروزها بیش از ایجاد ایمنی به بلای جان ماشین ها و مردم تبدیل شده به نحوی که در ایلام به وفور می توان افرادی که از این دست اندازها زخم خورده اند را یافت.

- علی کرمی: احداث سرعت کاه عجیب و غریب در محورهای ایلام این روزها جان و مال رانندگانی که از این مسیر عبور می کنند را به خطر انداخته است که این گزارش به تفصیل، ماجرای سرعت گیرهای دردسرساز را بیان خواهد کرد.

قلیچی یکی از اهالی شهرستان سیروان در گفت وگو با خبرنگار فارس می گوید: حدود 2 یا سه ماه است که در محدوده بین کارخانه سیمان تا لومار که فاصله ای حدود 55 تا 60 کیلومتر دارد برای هر آبادی دو سه تا دست انداز بسیار غیر استاندارد و حدودا 40 سانتی احداث کرده اند.

وی ادامه داد: همه ما خوب می دانیم که احداث سرعت کاه باید با رعایت دستور العمل ها و استانداردهای خاصی صورت گیرد اما هر فرد عادی که از این جاده عبور کند شهادت میدهد که این سرعت کاه ها اصلا استاندارد نیستند.

قلیجی ادامه داد: ارتفاع این سرعت کاه ها، جنس آنها و نحوه جانمایی شان باید به گونه ای باشد که اولا رانندگان بتوانند آنها را ببینند و پس از آن هم بدون این که دچار حادثه شوند سرعت خود را کم و از آن عبور کنند و طبیعی است که این سرعت کاه ها نباید سبب ضرر مالی و جانی برای مردم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست انداز یا بلای جان مردم؟/ عدم پاسخگویی پلیس راه از احداث سرعتکاه غیر استاندارد

دست انداز یا بلای جان مردم؟/ عدم پاسخگویی پلیس راه از احداث سرعتکاه غیر استاندارد