مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-17سياسي

افتتاح نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اصفهان


پانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و شیمیایی امروز در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان افتتاح شد.

- ایسنا/اصفهان پانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و شیمیایی امروز در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان امروز (پنجشنبه، 28 بهمن ماه) در آیین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به اینکه این نمایشگاه میزبان مدافعان وطن و مدافعان سلامت است، اظهار کرد: این عزیزان باعث سرافرازی و امنیت سرزمین ما هستند و به وجود آنها افتخار می کنیم.

علیرضا مرتضوی گفت: امروز در این نمایشگاه چندین شرکت از استان های مختلف کشور برای ارائه محصولات خود حضور دارند و به ما نشان می دهند که برای سربلندی و افتخار ایران از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند.

وی گفت: این شرکت ها برای ارائه دستاورهای مقابله با کرونا، تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی حضور دارند و البته جای داروسازان ما در این نمایشگاه بسیار خالی است.

رییس انجمن دندانپزشکی اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بعد از شیوع کرونا در دو سال گذشته این نخستین فرصت در استان اصفهان برای برپایی چنین نمایشگاهی است، گفت: در حوزه دندانپزشکی، استان اصفهان با بیش از دو هزار دندانپزشک مشغول به فعالیت هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اصفهان

افتتاح نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اصفهان