مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-17اجتماعي

موظف به تأمین فضای مناسب برای ورزش بانوان در بجنورد هستیم


معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد گفت: تأمین فضای مناسب برای ورزش بانوان، سلامتی روحی و جسمی بانوان از وظایف شهرداری است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد گفت: تأمین فضای مناسب برای ورزش بانوان، سلامتی روحی و جسمی بانوان از وظایف شهرداری است.

علی کشمیری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت هر جامعه ای را بانوان تشکیل داده است، اظهار کرد: یکی از نیازهای اصلی بانوان برای تأمین سلامتی روح و جسم که تاثیر بسزایی در سلامتی خانواده و به طبع در کل جامعه دارد، ورزش است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط ویژه ای که برای استفاده بانوان از فضای عمومی در سطح شهر وجود دارد، یکی از وظایف شهرداری تامین این فضاها است که بانوان بتوانند با محدودیت کمتری و حتی بدون محدودیت از فضای باز برای ورزش استفاده کنند.

کشمیری افزود: در تمام شهرها، شهرداری ها به نوعی خود را مکلف و موظف دانستند که این فضاها را در قالب پارک بانوان ایجاد کنند.

پارک های بانوان معمولا فضاهای پارکی در سطح شهر است که به لحاظ محرمیت و ایمنی نیاز به یک سری تعمیرات دارد تا بانوان در شرایط ایمن تری بتوانند از این فضا استفاده کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد تصریح کرد: در بجنورد گزینه های مختلفی برای احداث پارک بانوان وجود داشت که هرکدام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موظف به تأمین فضای مناسب برای ورزش بانوان در بجنورد هستیم

موظف به تأمین فضای مناسب برای ورزش بانوان در بجنورد هستیم