مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-17بين الملل

آخرین تقلای صهیونیست ها برای کارشکنی علیه ایران در وین


رژیم صهیونیستی که بقای خود را در بستر تنش آفرینی در منطقه مشاهده می کند، در حالی که مذاکرات رفع تحریم ها به مراحل حساس تصمیم گیری طرف های مقابل رسیده هیاتی دیپلماتیک را برای اخلال در روند گفت وگوها به وین اعزام کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایرنا، سفر دیپلماتیک صهیونیست ها به وین که در واقع دومین سفر آنها در میانه دور هشتم مذاکرات به شمار می رود، این بار کمی خبرساز شد.

نمایندگان رژیم اشغال گر قدس حدود سه هفته پیش هم به وین سفر کرده و بر اساس شنیده ها ملاقات هایی را با نمایندگان گروه 1+4، اتحادیه اروپا و آمریکا در هتل کارلتون ریتز که فاصله زیادی با محل برگزاری مذاکرات رفع تحریم ها در هتل کوبورگ ندارد برگزار کردند.

این رویداد آن زمان از چشم رسانه ها پنهان ماند و در سطح مطبوعات بازتاب پیدا نکرد.

اما بر اساس مشاهدات خبرنگار اعزامی ایرنا، تحرکات غیرعادی مقابل هتل ریتز و تردد نمایندگان گروه 1+4 به این مکان در کنار افزایش ناگهانی سطح امنیتی مقابل ریتز، درحالی که عموم جلسات اعضای برجام و آمریکا در غیاب ایران در هتل ماریوت برگزار می شود به شائبه ها درباره حضور صیونیست ها در وین دامن زد.

هرچند هیات های مذاکره کننده تمایلی به اظهارنظر در این زمینه و یا دستکم ارائه توضیحی درباره اینکه چرا محل برگزاری جلسات آن ها ناگهان تغییر کرد، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تقلای صهیونیست ها برای کارشکنی علیه ایران در وین

آخرین تقلای صهیونیست ها برای کارشکنی علیه ایران در وین