مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-17سياسي

نمایش اختصاصی مستند دیدار طنزپردازان با رهبر معظم انقلاب در بوشهر


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر از نمایش اختصاصی مستند دیدار طنزپردازان کشور با رهبر معظم انقلاب در بوشهر خبر داد.

- ایسنا/بوشهر رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر از نمایش اختصاصی مستند دیدار طنزپردازان کشور با رهبر معظم انقلاب در بوشهر خبر داد.

امید پارسایی فردر جمع خبرنگاران بیان کرد: چهارمین قسمت از سری مستندهای غیررسمی که به دیدار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با شاعران و ادیبان طنزپرداز در سال 1398 اختصاص داشته است به همت حوزه هنری استان بوشهر اکران اختصاصی خواهد داشت.

وی ضمن تأکید بر اهمیت اکران این مستند قبل از پخش رسمی آن از رسانه ملی افزود: با توجه به اهمیت طنز اندیشمندانه و دغدغه مند در هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی، این اکران اختصاصی فرصتی است تا هنرمندان و اندیشمندان استان در فضایی تخصصی، این مستند جذاب را تماشا کرده و درباره ابعاد مختلف آن بحث و گفتگو کنند.

رییس حوزه هنری استان بوشهر افزود: در این مستند تصاویر و لحظات جذابی از دیدار هنرمندان با مقام معظم رهبری برای نخستین بار پخش خواهد شد.

پارسایی فر ضمن دعوت از فرهیختگان استان جهت شرکت در این برنامه افزود: از فعالان فرهنگی و هنری و اجتماعی، جبهه فرهنگی، اهالی رسانه و مطبوعات به تماشای این مستند دعوت به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش اختصاصی مستند دیدار طنزپردازان با رهبر معظم انقلاب در بوشهر

نمایش اختصاصی مستند دیدار طنزپردازان با رهبر معظم انقلاب در بوشهر