مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-17بين الملل

درخواست سازمان ملل از تل آویو برای توقف تخریب منازل فلسطینیان


سازمان ملل از اسراییل خواست به سیاست تخریب یا تخلیه منازل فلسطینیان در کرانه باختری از جمله قدس شرقی و محله الشیخ جراح پایان دهد.

- سازمان ملل از اسراییل خواست به سیاست تخریب یا تخلیه منازل فلسطینیان در کرانه باختری از جمله قدس شرقی و محله الشیخ جراح پایان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در جریان کنفرانسی مطبوعاتی در نیویورک خاطرنشان کرد، عدم تنش در اوضاع بسیار مهم است و باید خویشتنداری و آرامش برقرار شود.

دوجاریک از اسراییل خواست به سیاست تخریب یا تخلیه منازل فلسطینیان در کرانه باختری از جمله قدس شرقی و محله الشیخ جراح پایان دهد.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل همچنین گفت: ما از نزدیک وضعیت محله الشیخ جراح از جمله احتمال های مربوط به عملیات تخلیه منازل فلسطینیان را دنبال می کنیم.

از روز یکشنبه محله الشیخ جراح واقع در قدس شرقی اشغالی شاهد درگیری های میان فلسطینیان، نیروهای رژیم اشغالگر و شهرک نشینان است.

ایتمار بن غفیر، عضو تندرو کنست رژیم صهیونیستی روز یکشنبه دفتر نمایندگی خود را در محله الشیخ جراح در قدس بازگشایی کرد که در پی آن اوضاع در این شهر ملتهب شد.

جوانان فلسطینی در شهر قدس به ویژه محله الشیخ جراح به این اقدام تحریک آمیز و تجاوزکارانه بن غفیر اعتراض کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سازمان ملل از تل آویو برای توقف تخریب منازل فلسطینیان

درخواست سازمان ملل از تل آویو برای توقف تخریب منازل فلسطینیان