مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-17اقتصادي

9 کشور همسایه ایران مشتری محصولات گیلان


صادرکنندگان ایرانی به کشورهای روسیه، آذربایجان، قزاقستان، گرجستان، افغانستان، عراق، اوکراین، ترکمنستان و بلاروس انواع محصولات و کالاها را صادر کرده اند.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان صمت گیلان گفت: صادرکنندگان ایرانی به کشورهای روسیه، آذربایجان، قزاقستان، گرجستان، افغانستان، عراق، اوکراین، ترکمنستان و بلاروس انواع محصولات و کالاها را صادر کرده اند.

فرهاد دلق پوش در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی در استانداری از انجام فرآیند انتخاب و ارزیابی صادرکنندگان نمونه و برتر گیلان خبر داد و گفت: واحدهای صنعتی و تجاری صاحب نام و پرتلاش استان در زمینه صادرات، رقابت تنگاتنگی در 7 گروه کالایی متنوع داشتند.

رییس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه کمیته ارزیابی با توجه به دستورالعمل ها و شاخص های اختصاصی و عمومی سازمان توسعه تجارت ایران؛ عملکرد صادراتی واحدها را بررسی می نمایند افزود: یکی از پارامترهای مهم ارزیابی؛ ایفای تعهدات ارزی منتخبین صادر کننده به میزان حداقل 60 درصد از صادرات انجام شده می باشد که اسناد و مدارک آن را باید به دبیرخانه ارزیابی در سازمان صمت ارائه کنند.

وی توسعه صادرات غیر نفتی در شرایط تحریم های ظالمانه را یک رویداد تجاری ارزشمند در اقتصاد کشور دانست و گفت: در 10 ماهه امسال بیش از 557 میلیون دلار صادرات در گیلان ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 کشور همسایه ایران مشتری محصولات گیلان

9 کشور همسایه ایران مشتری محصولات گیلان