مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-17بين الملل

نشست آسه آن با سایه اختلافات بر سر میانمار


کشورهای جنوب شرق آسیا امروز (پنج شنبه) در گرماگرم اختلافات این بلوک بر سر چگونگی احیای ثبات در میانمار پس از کودتای نظامی سال گذشته و با توجه به اینکه نماینده نظامیان حاکم از شرکت در آن منع شدند، - کشورهای جنوب شرق آسیا امروز (پنج شنبه) در گرماگرم اختلافات این بلوک بر سر چگونگی احیای ثبات در میانمار پس از کودتای نظامی سال گذشته و با توجه به اینکه نماینده نظامیان حاکم از شرکت در آن منع شدند، در کامبوج تشکیل جلسه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کامبوج ریاست فعلی مجمع 10 عضوی جنوب شرق آسیا (آسه آن) را که در سال گذشته به طور ناگهانی دولت نظامی میانمار را از پیوستن به نشست های کلیدی منع کرد چون به طرح صلح با این بلوک متعهد نبوده است، بر عهده دارد.

هون سن، نخست وزیر کامبوج برای تعامل دوباره کودتاچیان میانمار تلاش کرد، اما در بحبوحه اختلاف بر سر این رویکرد، آسه آن به وزیر خارجه منصوب به ارتش میانمار اجازه نداد در نشست این هفته که از ماه ژانویه به تعویق افتاده بود، شرکت کند.

پراک سوخون، وزیر امور خارجه کامبوج در پنوم پن به خبرنگاران گفت: بدون شک ممکن است گاهی اوقات در مورد برخی مسائل نظرات متفاوتی داشته باشیم، اما کدام خانواده هست که اختلاف نداشته باشد؟ علاوه بر ممنوعیت حضور وزیر خارجه منتسب به نظامیان حاکم بر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست آسه آن با سایه اختلافات بر سر میانمار

نشست آسه آن با سایه اختلافات بر سر میانمار