مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-17اقتصادي

دریافت زمین در شهرکهای صنعتی با هدف تولید و اشتغالزایی باشد


باید فرد با هدف تولید و سرمایه گذاری برای دریافت زمین در شهرک های صنعتی اقدام کند تا شاهد رسیدن به تولید و اشتغال باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در نشست شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی که صبح امروز در سالن اجتماعات شهید امامی برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص واگذاری ها، تعدادی متقاضی برای سرمایه گذاری وجود دارد که باتوجه به اینکه یکسری امکانات و امتیازات وجود دارد و طبعا محدودیت هایی را در واگذاری ها داریم بنابراین باید  تعادلی ایجاد شود تا شاهد انحراف در سرمایه گذاری نباشیم.

وی افزود: انحرافات در خصوص موضوع واگذاری اراضی صنعتی فقط مخصوص استان قزوین نیست بلکه در استان های دیگر نیز وجود دارد.

قاسمی خاطر نشان کرد: اهلیت به دو صورت تمتع و استیفا تعریف می شود که تمتع به معنای قدرت دارا شدن حق و استیفا به معنای اعمال این حق است.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اضافه کرد: باید فرد با هدف تولید و سرمایه گذاری برای دریافت زمین در شهرک های صنعتی اقدام کند تا شاهد رسیدن به تولید و اشتغال باشیم.

قاسمی ادامه داد: گاهی اوقات فرد دارای اهلیت است اما نمی تواند آورده داشته باشد بنابراین زمانی که امتیازات را دریافت می کند کار را ابتر می گذارد و بنابراین برای سایر متقاضیان مشکل ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت زمین در شهرکهای صنعتی با هدف تولید و اشتغالزایی باشد

دریافت زمین در شهرکهای صنعتی با هدف تولید و اشتغالزایی باشد