مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-17سياسي

همدان شرکت هواپیمایی اختصاصی می خواهد/ پرواز مشهد، نجف، تهران در مرحله پیگیری


با توجه به ظرفیت های ویژه گردشگری در همدان و تسهیلاتی که سازمان هواپیمایی در نظر گرفته است، همدان نیاز به یک شرکت هواپیمایی اختصاصی دارد.

- خبرگزاری فارس - همدان، بعد از آمدن کرونا این مهمان ناخوانده به زندگی مردم، تمام بخش ها تحت تأثیر آن قرار گرفت از زمین و هوا تا خشکی و دریا.

فرودگاه همدان نیز به خاطر این ویروس مرموز به تعطیلی کشیده شد اما کم کم با فروکش کردن تب آن مجدد پروازها برقرار شد البته جسته گریخته.

در این مدت همدان پروازهای چارتری که به مشهد و کیش داشت را از دست داد و در این دو سال پروازی از فرودگاه انجام نشد اما مجدد با روی کار آمدن دولت جدید و پیگیری استاندار، فرودگاه به روزهای اوج خود نزدیک شده که حاصل این پیگیری ها برقراری پرواز کیش از 22 اسفند و مشهد از نیمه اسفند است.

با توجه به اینکه پروازها در همدان به لحاظ ظرفیت های موجود، خاصیت گردشگری دارد و تسهیلات ویژه ای نیز سازمان هواپیمایی به استان ها می دهد، لزوم تشکیل یک شرکت هواپیمایی در همدان الزامی است.

وجود یک شرکت هواپیمایی اختصاصی می تواند به همراهان همیشگی خود در استان خدماتی را ارائه کند و عاملی باشد تا با استفاده از آنها، علاقه مندان راحت­ تر و با آرامش خاطر بیشتری سفر خود را به انجام برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان شرکت هواپیمایی اختصاصی می خواهد/ پرواز مشهد، نجف، تهران در مرحله پیگیری

همدان شرکت هواپیمایی اختصاصی می خواهد/ پرواز مشهد، نجف، تهران در مرحله پیگیری