مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-17بين الملل

هشدار نخست وزیران انگلیس و استرالیا به چین و روسیه


 جانسون و موریسون همچنین نگرانی های شدید خود را در مورد گزارش های معتبر در مورد نقض حقوق بشر در سینکیانگ چین ابراز کردند و از چین خواستند حقوق بشر ، -  جانسون و موریسون همچنین نگرانی های شدید خود را در مورد گزارش های معتبر در مورد نقض حقوق بشر در سینکیانگ چین ابراز کردند و از چین خواستند حقوق بشر ، آزادی و خودمختاری هنگ کنگ را رعایت کند.

نخست وزیران انگلیس و استرالیا خواستار صلح و ثبات در سراسر تنگه تایوان شدند و به روسیه در مورد حمله به اوکراین هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس و اسکات موریسون، همتای استرالیایی اش امروز (پنجشنبه) پس از یک تماس ویدیویی در بیانیه ای مشترک گفتند: آنها بر لزوم کاهش تنش توافق کردند و تأکید کردند که هرگونه تهاجم بیشتر روسیه به اوکراین یک اشتباه استراتژیک بزرگ بوده و هزینه های انسانی فاحش خواهد داشت.

براساس این بیانیه انگلیس 25 میلیون پوند (34 میلیون دلار) برای تقویت امنیت در اقیانوس هند و اقیانوس آرام به عنوان بخشی از پیمان با استرالیا متعهد شده است.

موریسون و جانسون گفتند که وجوه تعهد شده براساس توافقنامه امنیتی هند و اقیانوس آرام باعث تقویت انعطاف پذیری منطقه در زمینه هایی از جمله فضای سایبری، تهدیدات دولتی و امنیت دریایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نخست وزیران انگلیس و استرالیا به چین و روسیه

هشدار نخست وزیران انگلیس و استرالیا به چین و روسیه