مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-17سياسي

نبود ادارات فرهنگی از خلاهای اساسی سلطانیه


از جمله خلاءها در سلطانیه، نبود ادارات و سازمان های  فرهنگی مثل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: از جمله خلاءها در سلطانیه، نبود ادارات و سازمان های  فرهنگی مثل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه است.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب ظهر امروز (28 بهمن ماه) در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب کبری (س)، اظهار کرد: حضرت زینب (س) پیام آور فرهنگ استقامت و شجاعت است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب همه جانبه است و به بعد فرهنگی انقلاب اسلامی باید توجه ویژه ای شود، به وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و افزود: هدایت اسلامی فرهنگ کشور از وظایف مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه پسوند ارشاد اسلامی، پسوند مهم و حساس و به معنای هدایت اسلامی در تمام کارهای فرهنگی است، ادامه داد: در دولت انقلابی باید به مسئله فرهنگ توجه ویژه ای شود زیرا فرهنگ زیربنای اصلی تمام امور در کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه عملکرد فرهنگی در کشور مورد رضایت مقام معظم رهبری نبوده، به اهمیت فرهنگ در فرمایش رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: فرهنگ مثل هواست و چه سالم و چه ناسالم انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود ادارات فرهنگی از خلاهای اساسی سلطانیه

نبود ادارات فرهنگی از خلاهای اساسی سلطانیه