مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-17سياسي

سرپرست جدید فرمانداری پارسیان منصوب شد


با حکمی از سوی استاندار هرمزگان، فرهنگ سالمی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری پارسیان منصوب و از تلاش های مجتبی رضاپور فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در مراسم معارفه فرهنگ سالمی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری پارسیان اظهار کرد: شهرستان پارسیان در استان هرمزگان با عنوان شهرستان نیکوکاران و خیرین به واسطه حضور پررنگ اهالی آن در کارهای عام المنفعه شناخته می شود و مردم شهرستان پارسیان در اجرای طرح های عام المنفعه همواره پیشتاز بوده اند و نماد اصلی آن مشارکت پررنگ خیرین آن در احداث بیمارستان این شهرستان در دهه 70 می باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان پارسیان دارای مردمی پرتلاش است که در بخش های مختلف صید و صیادی، تجارت و کشاورزی این شهرستان فعال هستند و استان هرمزگان و شهرستان پارسیان نسبت به گذشته با تحولات چشمگیر و رو به رشدی همراه بوده اند.

  معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان با بیان اینکه انجام امور با خلوص نیت و گره گشایی از مشکلات مردم باعث ماندگاری خدمات می شود، گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارزی است که کارها را با نیت رضای خداوند متعال انجام می داد و خدمت به مردم و مردم داری مهمترین رسالت مدیران به ویژه فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید فرمانداری پارسیان منصوب شد

سرپرست جدید فرمانداری پارسیان منصوب شد