مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 10:422022-02-17سياسي

ساماندهی ورودی های رفسنجان با المان های مس و پسته


شهردار رفسنجان از اقدام مؤثر شهرداری رفسنجان برای ساماندهی ورودی های شهر خبر داد و گفت: در طراحی المان های ورودی شهر، بحث اسلامی - ایرانی بودن و تاریخ رفسنجان در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید کهنوجی صبح امروز 28 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بودجه 1401 شهرداری رفسنجان، زیباسازی ورودی های شهر از سمت یزد و کرمان پیش بینی و طراحی های آن شروع شده، تابلوی ورودی شهر و تابلوی خوشامدگویی و بحث آسفالت معابر دو طرف در حال طراحی است که در سال آینده اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ورودی شهر از سمت یزد میدان خاتم الانبیاء و میدان امام خمینی(ره) و بزرگراه خلیج فارس که به سمت خروجی کرمان متصل می شود بحث فضای سبز و مبلمان شهری آن انجام می شود، در ورودی شهر از سمت کرمان شامل میدان امام حسین(ع) و شهید عباس زاده نیز این موضوعات طراحی شده و انجام می شود.

شهردار رفسنجان بر لزوم مشارکت شهروندان در تمیز نگه داشتن ورودی های شهر تاکید کرد و افزود: زباله هایی که در ورودی شهر می بینیم، زباله های ساختمانی است که متاسفانه برخی شهروندان در ورودی شهر می ریزند و تقاضا دارم شهروندان اینگونه موارد را به سامانه 137 شهرداری اطلاع دهند تا از این کار جلوگیری کنیم؛ چرا که چهره شهر را زشت کرده و زحمات پرسنل شهرداری را هدر می دهد ضمن اینکه یکی از مصادیق ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی ورودی های رفسنجان با المان های مس و پسته

ساماندهی ورودی های رفسنجان با المان های مس و پسته