مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-17پزشكي

نخستین عمل موفقیت آمیز جراحی مغز و اعصاب در گناوه انجام شد


رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان گناوه گفت: نخستین عمل موفقیت آمیز جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری) با تلاش تیم پزشکی در این بیمارستان انجام شد.

- ، دکتر محمدعلی دریانورد صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با حضور تیم بیهوشی، اتاق عمل و جراح مغز و اعصاب دکتر هادی نوذری برای اولین بار عمل جراحی مغز و اعصاب در این شهرستان انجام شد.

رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان گناوه بابیان مشکلات موجود در نبود جراح مغز و اعصاب در سطح شهرستان افزود: یکی از معضلات بزرگ شهرستان، عدم حضور جراح و مغز اعصاب بود که با توجه به آمار بالای تصادفات و مشکلات مغزی، مراجعین به اجبار به شهرهای اطراف اعزام می شدند یا به دلیل از دست دادن زمان شاهد آسیب و مرگ عزیزان همشهری بودیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه با رایزنی های بسیار شاهد جذب پزشک جراح مغز و اعصاب در این مرکز هستیم.

دریانورد تصریح کرد: تجهیزات اولیه برای شروع به کار، فراهم شده و با همکاری مؤثر خیرین حوزه سلامت شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درصدد رفع سایر نواقص تجهیزاتی جهت انجام عمل های تخصصی تر در این حوزه هستیم.

جراح مغز و اعصاب این بیمارستان امیرالمومنین (ع) نیر گفت: اولین بیمار مورد جراحی خانمی 45 ساله که در اثر ضربه دچار شکستگی در مهره های کمری شده بود، مهره ها جااندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین عمل موفقیت آمیز جراحی مغز و اعصاب در گناوه انجام شد

نخستین عمل موفقیت آمیز جراحی مغز و اعصاب در گناوه انجام شد