مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-17اقتصادي

پاسخگویی به بیش از 5300 فقره ثبت سفارش در گیلان


رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به کاهش مدت پاسخگویی به سفارش های ثبت شده در گمرک، گفت: در 10 ماهه نخست امسال به بیش از پنج هزار و 390 فقره سفارش پاسخ داده شده است.

- ، فرهاد دلق پوش صبح پنج شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان گیلان با اشاره به انجام فرآیند انتخاب و ارزیابی صادرکنندگان نمونه و برتر استان، گفت: واحدهای صنعتی و تجاری فعال گیلان در زمینه صادرات، رقابت تنگاتنگی در هفت گروه کالایی متنوع داشتند.

رییس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه کمیته ارزیابی با توجه به دستورالعمل ها و شاخص های اختصاصی و عمومی سازمان توسعه تجارت ایران عملکرد صادراتی واحدها را بررسی می کند، افزود: ایفای تعهدات ارزی منتخبان صادر کننده به میزان حداقل 60 درصد از صادرات انجام شده یکی از ملاک های ارزیابی است که اسناد و مدارک آن را باید به دبیرخانه ارزیابی در سازمان صمت ارائه شود.

وی توسعه صادرات غیر نفتی در شرایط تحریم های ظالمانه را یک رویداد تجاری ارزشمند در اقتصاد کشور دانست و گفت: در 10 ماهه امسال بیش از 557 میلیون دلار صادرات در گیلان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد از لحاظ ارزش دلاری رشد داشته ایم.

دلق پوش با اشاره به صادرات محصولات گیلان به 9 کشور همسایه، ادامه داد: صادرکنندگان ایرانی به کشورهای روسیه، آذربایجان، قزاقستان، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به بیش از 5300 فقره ثبت سفارش در گیلان

پاسخگویی به بیش از 5300 فقره ثبت سفارش در گیلان