مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-17پزشكي

امحای 5 تن کالای سلامت محور قاچاق و تقلبی در کرمانشاه


مدیرنظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از امحای 5 تن کالای غیرمجاز با ارزش 28 میلیارد ریال خبر داد.

- کیومرث رحیمی مدیرنظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: بیش از 5 تن کالای قاچاق، غیرمجاز،  تقلبی، تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف با بهره گیری از توان بخش خصوصی به روشی کاملا بهداشتی و تحت نظارت سازمان محیط زیست امحاء شد.

   وی ادامه داد: این کالاها عمدتا شامل لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق، تقلبی و تاریخ گذشته، داروهای شیمیایی که خارج از شبکه رسمی توزیع عرضه می شدند، داروهای گیاهی دست ساز و تقلبی و فاقد مجوز، ملزومات پزشکی، انواع مواد خوراکی غیرمجاز و مکمل های ورزشی قاچاق و تقلبی بودند که توسط  بازرسان معاونت غذا و دارو و یا نیروی انتظامی کشف و توقیف شده اند.

به گفته مدیرنظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه  علوم پزشکی کرمانشاه، ارزش ریالی این اقلام حدود 28 میلیارد ریال است.

وی در پایان از شهروندان خواست، برای خرید کالاهای سلامت محور به برچسب اصالت و سلامت کالا و نیز پروانه بهداشتی ساخت و تاریخ تولید و انقضاء توجه کنند و کالاهایی از قبیل دارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای 5 تن کالای سلامت محور قاچاق و تقلبی در کرمانشاه

امحای 5 تن کالای سلامت محور قاچاق و تقلبی در کرمانشاه