مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-17ورزشي

دعوت از 2 ورزشکار خراسان شمالی به تیم ملی پیوند اعضا


رییس هیئت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان شمالی گفت: 2 ورزشکار استان در رشته بدمینتون و پرتاب دیسک به تیم ملی پیوند اعضای کشور دعوت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد،  صبح امروز، سهیلا پیدا، رییس هیئت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در مسابقات کشوری پیوند اعضا که در تاریخ 23 تا 26 آذر ماه به میزبانی تهران برگزار شد 2 ورزشکار استان مقام دوم و 1 ورزشکار مقام سوم را کسب کردند.

وی گفت: مرضیه فرحدل در رشته پتانک و محمد شیرزاد در رشته بدمینتون، مسابقات قهرمانی کشور پیوند اعضا مقام دوم، علی نورمحمدی در پرتاب نیزه و پرتاب دیسک مقام سوم را کسب کردند.

رییس هیئت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان شمالی، افزود: 2 ورزشکار مرضیه فرحدل و محمد شیرزاد به اردوی تیم ملی پیوند اعضا دعوت شده اند.

پیدا بیان کرد: اردوی تیم ملی قرار بود در تاریخ 25 تا 29 بهمن ماه به میزبانی خوزستان برگزار شود اما با توجه به شرایط شیوع سویه امیکرون این اردو به تعویق افتاده است.

وی در ادامه گفت: هیئت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا برای بیماران تالاسمی، ام اس، دیابت، هموفیلی، دیالیز و پیوند اعضا کلاس ها را در رشته های پتانک، دارت، یوگا، آمادگی جسمانی و غیره رایگان برگزار می کند، افراد با مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از 2 ورزشکار خراسان شمالی به تیم ملی پیوند اعضا

دعوت از 2 ورزشکار خراسان شمالی به تیم ملی پیوند اعضا