مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 00:222022-02-16اقتصادي

2 رقمی شدن فوتی های کرونایی در مازندران/رعایت پروتکل ها به زیر 50 درصد رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، در حالی که مازندران حدود چهار ماه تقریبا آرام و با ثبات کرونایی را پشت سر گذاشت و با رنگ آبی کرونایی وارد یازدهمین ماه سال شد، حالا با گذشت 25 روز از بهمن ماه تعداد مرگ های کرونایی این استان از دو ماه گذشته بیشتر شده و بسیاری از شهرهای این استان به رنگ قرمز درآمده است.

طبق  آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی، شهرستان های میاندورود و سیمرغ همچنان در وضعیت زرد، 17 شهرستان در وضعیت قرمز و 3 شهرستان سوادکوه شمالی، محمودآباد و چالوس در وضعیت نارنجی قرار دارند؛ اما امیکرون در سایر شاخص های آماری کرونا در مازندران مانند سرعت افزایش تعداد مجموع بستری شدگان، تعداد بیماران بدحال و میزان مراجعات سرپایی روزانه نیز به سرعت پیشروی می کند.

طی 24 ساعت گذشته تعداد 141 بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

 طی این مدت تعداد 105 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون 792 بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 203 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 رقمی شدن فوتی های کرونایی در مازندران/رعایت پروتکل ها به زیر 50 درصد رسید

2 رقمی شدن فوتی های کرونایی در مازندران/رعایت پروتکل ها به زیر 50 درصد رسید