مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 00:022022-02-16سياسي

تنگستان امنیت بالایی دارد/ حمایت از گشت های رضویون


فرماندار تنگستان با تاکید بر لزوم حمایت از گشت های رضویون گفت: به لطف مردم و خادمان امنیت تنگستان بیشترین امنیت را در استان دارد.

- ، احمد لطفی عصر چهارشنبه در نشست پیشگیری از سرقت تنگستان ضمن تقدیر از نیروهای انتظامی خادمان گشت رضویون اظهار داشت: نیازهای نیروی گشت رضویون در شهرستان را با همکاری و همراهی شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها بر طرف خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده با مدیریت کامل توسط همه مردم و دستگاه های اجرایی مسائل و مشکلات در حوزه امنیتی از بین خواهیم برد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: با توجه به وجود بعضی از نقاط که ممکن است در آنجا حادثه ای رخ دهد تلاش خواهیم کرد ضمن بررسی، راه های تخلف را قبل از حادثه گرفته و پیشگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه گشت های محله محور با محوریت سپاه و بسیج یک ابتکار خوب در سطح کشور بوده که نتایج خوبی در حوزه امنیت را داشته است خاطر نشان کرد: این طرح با مشارکت نیروی انتظامی، سپاه و بسیج برای رفع احساس نا امنی در سطح مناطق به وجود آمده تا خلاء ناشی از نبود نیروهای امنیتی و نظامی پوشش داده شود و مناطق شهری و روستایی برای متخلفین نا امن شود که در این راستا تمام توان اداری شهرستان نیز پای کار خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگستان امنیت بالایی دارد/ حمایت از گشت های رضویون

تنگستان امنیت بالایی دارد/ حمایت از گشت های رضویون