مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 23:472022-02-16سياسي

242 واحد غیرفعال در استان اردبیل احیا می شود


دبیر ستاد ملی رفع و تسهیل موانع تولید گفت: 2 درصد از 1200 واحد راکد کشور در استان اردبیل قرار دارد که با تصمیم ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید 242 واحد راکد در استان اردبیل احیا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بیگ زاده امشب در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات استانداری اردبیل برگزار شد، از تفویض تمام اختیارات ستادی برای حل مشکلات و موانع تولید استان اردبیل به استاندار خبر داد و اظهار کرد: تصمیمات ستاد استانی به منزله تصمیم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشوری بوده و اگر برخلاف قانون و نص قانون نباشد، برای تمامی دستگاه های اجرایی در جهت رفع موانع و مشکلات تولید لازمالاجرا است.

وی افزود: اگر بنا به دلایلی دستگاه های اجرایی استان از اجرای مصوبات کوتاهی کنند در فاز اول این مسئله از دستگاه های ملی پیگیری می شود و در خصوص مسائل و مشکلات از جمله درخواست تسهیلات هنگفت که در حد ملی مطرح است نیز با درخواست استاندار در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید طرح می شود و ما نیز تمام تلاش خود را در این ستاد برای رفع این مسائل و مشکلات انجام می دهیم.

دبیر ستاد ملی رفع و تسهیل موانع تولید بیان کرد: در فاز اول اقدامات این ستاد، مسئله احیای واحدهای راکد مطرح است و در استان اردبیل بیش از 242 واحد غیر فعال که 132 مورد از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

242 واحد غیرفعال در استان اردبیل احیا می شود

242 واحد غیرفعال در استان اردبیل احیا می شود