مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 20:522022-02-16سياسي

کاهش چشم گیر بیماری های وراثتی به کمک فناوری های همگرا


توسعه محصولات مبتنی بر فناوری های همگرا، به تحلیل داده هـای اگزوم بیمـاران آزمایشـگاه های ژنتیک کمک کرد تا با شناخت عامل بیماری هـای وراثتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکــی از مراکز فعــال و موفــق حــوزه  نسل جدید توالی یابی توانســته است آزمایشــگاه های تشــخیص طبــی ژنتیــک را بــا خــود همــراه کند و بــه ایــن آزمایشــگاه ها، خدمــات مناســب و قابــل اعتمــادی ارائــه دهد.

شـهریار علوی مدیر فنی شـرکت پالیندرم از فعالیت تخصصـی در آنالیـز داده هـای حاصـل از توالی یابـی نسـل جدیـد ژنـوم انسـان گفت: این مجموعه خدمـات خـود را بـه آزمایشـگاه ژنتیـک پزشـکی کشـور ارائـه می دهـد و همچنیـن در چنـد طـرح پژوهشـی دکتری با دانشـگاه های کشـور همـکاری کـرده اسـت.

بهره مندی از شـیوه نامه ها و پایگاه هـای جهانـی این شرکت در محصول الگوریتـم ویژه بـرای تشـخیص خودکار جهش هـای بیمـاری زا در اگزوم افـراد دچـار بیماری هـای ژنتیکـی، از شـیوه نامه ها و پایگاه هـای جهانـی برای شناسـایی دقیـق عامل بیماری هـای وراثتی بهـره می بـرد.

این محصول که در پاییـز سال گذشته موفق به کسـب گواهـی دانش بنیـان شـد، هم اکنـون بـرای آنالیـز داده هـای اگزوم بیمـاران آزمایشـگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشم گیر بیماری های وراثتی به کمک فناوری های همگرا

کاهش چشم گیر بیماری های وراثتی به کمک فناوری های همگرا