مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 19:022022-02-16اقتصادي

جایگزینی گاز روسیه با ال ان جی بحران گازی در آسیا ایجاد می کند


اروپا حتی اگر با بخشی از خط لوله «نورد استریم 2» برای دریافت گاز روسیه به امید دریافت ال ان جی (گاز طبیعی مایع) مخالفت کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس، الکساندر نوآک، معاون نخست وزیر روسیه در مقاله ای در مجله انرژی پالسی هشدار داد اروپا حتی اگر با بخشی از خط لوله نورد استریم 2 برای دریافت گاز روسیه به امید دریافت ال ان جی (گاز طبیعی مایع) مخالفت کنند، این امر موجی دیگری از بحران گاز در آسیا ایجاد می کند.

به نوشته رویترز، نوآک در واکنش به افزایش قیمت انرژی در جهان، گفت اروپا باید به قراردادهای گازی طولانی مدت بازگردد تا خطرهای مواجه شدن با کمبود انرژی را محدود کند.

به نوشته خبرگزاری تاس، وی در این مقاله خاطرنشان کرد راه اندازی خط لوله گازی نورد استریم 2 می تواند، حتی امروز به ثبات بازار گاز اروپا کمک کند.

وزیر نفت سابق روسیه در بخش دیگری از مقاله خود نوشته است، استفاده از 55 میلیارد مترمکعب گاز انتقالی از طریق نورد استریم 2 به جای استفاده از زغال سنگ به اتحادیه اروپا کمک خواهد کرد تا انتشار گاز CO2 را تا 14 درصد کاهش دهد که به طور متوسط با آلایندگی سالانه حدود 30 میلیون خودرو برابر است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی گاز روسیه با ال ان جی بحران گازی در آسیا ایجاد می کند

جایگزینی گاز روسیه با ال ان جی بحران گازی در آسیا ایجاد می کند