مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 18:572022-02-16سياسي

وضعیت شیوع امیکرون در سطح دماوند هفتگی به ستاد کرونا گزارش می شود


فرماندار دماوند با تاکید بر توجه آموزش و پرورش به رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس گفت: وضعیت شیوع امیکرون در سطح دماوند هفتگی به ستاد کرونا گزارش می شود.

- ، رضا طاهرخانی عصر چهارشنبه در نهمین نشست شورای آموزش و پرورش دماوند اظهار داشت: نگاه به آموزش و پرورش باید نگاه به یک دستگاه زیربنایی باشد، نه مصرفی، آموزش و پرورش زمینه ساز رشد فکری و اخلاقی انسان ها در یک جامعه پویا و خلاق است و نقش آن در تربیت نیروهای متخصص، متعهد و آشنا به علوم جدید بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: برای رسیدن به جامعه ای ایده آل، پیشرفته و پویا که افراد جامعه در آن صاحب حق، حرمت و کرامت باشند نیازمند تشکیلات و تفکرات جدید و معلمان و دانش آموزان نو پرداز هستیم.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش را می توان مهمترین عضو پیکره یک جامعه دانست که هرگونه آسیب به آن موجبات ضرر و زیان سایر بخش ها می شود عنوان داشت: وظیفه آموزش و پرورش تربیت نیروی آگاه، کارآمد و متعهد برای کشور است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: اعتقاد کارشناسان بر این است که آموزش مجازی دانش آموزان باعث افت تحصیلی و پایین آمدن کیفت آموزش می شود و این امر صدمات جبران ناپذیری را در آینده به جامعه وارد خواهد کرد و در خصوص برگزاری کلاس ها به صورت مجازی در مدارس تصمیمات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شیوع امیکرون در سطح دماوند هفتگی به ستاد کرونا گزارش می شود

وضعیت شیوع امیکرون در سطح دماوند هفتگی به ستاد کرونا گزارش می شود