مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 18:272022-02-16سياسي

فراخوان ثبت نام در نشست تخصصی ستاد نانو برای اساتید و دانشجویان خارج از کشور


در سلسله نشستهای تخصصی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در اموردانشجویان ایرانی خارج از کشور ویژه اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور نشست تخصصی با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری نانو در تاریخ 30 بهمن ماه جاری برگزار می شود.

- در سلسله نشستهای تخصصی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در اموردانشجویان ایرانی خارج از کشور ویژه اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور نشست تخصصی با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری نانو در تاریخ 30 بهمن ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای معرفی ظرفیت های علمی و فناوری کشور و با هدف هم اندیشی و هم افزایی فکری و تجربی نیروهای علمی داخل و خارج از کشور ادامه سلسله نشست های تخصصی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در اموردانشجویان ایرانی خارج از کشور با عنوان شنبه گفت در برخی مراکز علمی و اجرایی کشور برگزار می شود تا ضمن فراهم کردن زمینه آشنایی با مهم ترین مراکز علمی و اجرایی ایران، امکان تعامل و بهره گیری از دانش و تجربه ایشان در تعریف پروژه های علمی مشترک در راستای پیشبرد اهداف این مراکز فراهم آورده شود.

در همین راستا و با هماهنگی های به عمل آمده با ستاد توسعه فناوری نانو ، این نشست، به معرفی و بازدید از این مجموعه اختصاص یافته است که از ساعت 10 صبح الی 14 روز شنبه مورخ 7 اسفند 1400 و با حضور و سخنرانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ثبت نام در نشست تخصصی ستاد نانو برای اساتید و دانشجویان خارج از کشور

فراخوان ثبت نام در نشست تخصصی ستاد نانو برای اساتید و دانشجویان خارج از کشور