مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 17:572022-02-16حوادث

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در دماوند/5 نفر قاچاقچی دستگیر شد


فرمانده انتظامی دماوند با اشاره به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان گفت: 5 نفر قاچاقچی طی اجرای این طرح در رودهن مهرآباد دستگیر شدند.

- دماوند- فرمانده انتظامی دماوند با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان گفت: 5 نفر قاچاقچی طی اجرای این طرح در رودهن مهرآباد دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسین فاضلی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری 5 نفر از سوداگران مرگ در مهرآباد رودهن خبر داد و اظهار داشت: از این افراد یک کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

فاضلی گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فروش مواد مخدر، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری 16 مهرآباد این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات فنی در این زمینه موفق به شناسایی خودرو متهمان شدند و متوقف نمودند که در بازرسی از داخل خودرو مقدار یک کیلوگرم مواد مخدر کشف و متهمان پس از سیر مراحل قانونی به زندان دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی دماوند ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس، از عموم شهروندان خواست، هرگونه اطلاع از فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در دماوند/5 نفر قاچاقچی دستگیر شد

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در دماوند/5 نفر قاچاقچی دستگیر شد