مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 17:372022-02-16پزشكي

کرونا پرشتاب می تازد/ افزایش 17 برابری مبتلایان به کرونا در خراسا ن جنوبی


کرونا بیماری بوده که تلفات فراوانی در کشور و استان در پی داشته و با شیوع سویه جدید آن، امیکرون پیک جدید از ابتلا به این بیماری در استان شکل گرفته و باید از این موضوع غافل نشویم تا این بیماری منحوس دوباره سبب داغ دار شدن خانواده های جدیدی نشود.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ موضوع کرونا، موضوع کم اهمیتی نبوده و با شیوع سویه جدید دوباره جامعه را بسیار درگیر خود ساخته است.

استرس، هزینه های اضافه بر دوش خانواده ها و نظام بهداشت و درمان، از رونق افتادن چرخه اقتصادی جامعه و هزاران مشکل دیگر با شیوع کرونا در جامعه ایجاد شده که در حال حاضر تنها راهکار پیشگیری از این دردسرها رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ماسک زدن، خودداری از دورهمی ها و رعایت فاصله اجتماعی، جلوگیری از سفر و همچنین تزریق واکسن است.

متأسفانه به سبب بی خیالی برخی از افراد در مورد جدی نگرفتن موضوع کرونا هر روز شاهد افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری به ویژه سویه جدید آن هستیم.

برای تهیه گزارشی در مورد این بیماری در بین مردم حاضر شدیم که متأسفانه برخی ها این بیماری را جدی نگرفته و ماسک نمی زدند، با واکسن میانه خوبی نداشتند و حتی در موقع بیماری در جمع مردم حاضر و بیماری خود را مدیریت نمی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا پرشتاب می تازد/ افزایش 17 برابری مبتلایان به کرونا در خراسا ن جنوبی

کرونا پرشتاب می تازد/ افزایش 17 برابری مبتلایان به کرونا در خراسا ن جنوبی