مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 16:472022-02-16ورزشي

رقابت 4 بازیکن شیمیدر قم در انتخابی جام جهانی بسکتبال


کادر فنی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان کشورمان چهار بازیکن شیمیدر قم را برای همراهی این تیم در مسابقات پنجره دوم انتخابی جام جهانی 2023 بسکتبال برگزید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بازی های تیم ملی بسکتبال کشورمان با حضور 4 بازیکن شیمیدر قم در مرحله رفت از پنجره دوم رقابت های انتخابی جام جهانی 2023 روز پنج شنبه 5 اسفند ماه برابر تیم قزاقستان و روز یکشنبه 8 اسفند ماه مقابل تیم سوریه در تالار آزادی تهران خواهد بود.

به همین منظور با حضور 19 بازیکن منتخب کادر فنی، از ابتدای هفته جاری تمرینات ملی پوشان در تالار بسکتبال آزادی تهران پیگیری می شود و نوید رضایی فر، محمد یوسف وند، سالار منجی به همراه محمدسینا واحدی به عنوان چهار بازیکن شیمیدر قم نیز تیم ملی را در این مرحله همراهی می کنند.

تیم ملی بسکتبال ایران بعد از پیروزی های رفت و برگشت مقابل بحرین در تهران و منامه، به سرپرستی مسعود عماری، سرمربیگری مصطفی هاشمی، مربیگری مهران حاتمی و کامران جمشیدوند به مصاف قزاقستان و سوریه می رود، ضمن اینکه بهروز مهدوی به عنوان بدنساز و سیدعلی حلّی به عنوان تدارکات تیم ملی را همراهی می کنند.

گفتنی است: مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور امسال با حضور 16 تیم برگزار می شود و تیم شیمیدر قم بعد از رتبه دومی در مرحله نخست این پیکارها، اکنون با 10 ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 4 بازیکن شیمیدر قم در انتخابی جام جهانی بسکتبال

رقابت 4 بازیکن شیمیدر قم در انتخابی جام جهانی بسکتبال