مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-16سياسي

کمک بە افزایش دانش عمومی در کردستان ضروری است


رییس پارک علم و فناوری استان کردستان بر اصلاح نگاە عموم بە کتاب و کتابخوانی، افزایش تعداد مسابقات کتابخوانی و برگزاری مسابقات رسانەای بە ویژە مسائلی کە بە افزایش دانش عمومی کمک می کند، - تاکید کرد.

حامد قادرزادە امروز (27بهمن) در شورای فرهنگ عمومی پیرامون برنامه های حوزه کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: اهمیت کتاب و کتابخوانی بر کسی پوشیدە نیست و بررسی های تاریخی انجام شدە در کردستان نشانگر آن است کە کتاب و نحوە تشویق بە کتابخوانی در کردستان شیوە مناسبی بودە است.

قادرزادە ادامە داد: اینکە استان کردستان و شهر سنندج بە عنوان پایتخت کتاب در کشور نامگذاری شدە، امری بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکە باید دربارە واقعیت ها صحبت کرد، عنوان کرد: باید چالش هایی کە فراروی کتابخوان و مولف وجود دارد، مورد توجە قرار گیرد.

قادرزادە با بیان اینکە با توجە بە میزان تقاضا، محصولی در کشور تولید خواهد شد، اضافە کرد: سوال این است کە آیا با افزایش سطح باسوادی بە لحاظ مدارک دانشگاهی و آموزش پرورش توانستیم آنگونە کە باید و شاید انتقال دانش را در جامعە داشتە باشیم؛ طبق آمارهای ارائە شدە این امر تحقق نیافتە است.

وی بیان کرد: باید طبق آمارها و اطلاعات توجە کرد کە در چە زمینەای و در کجاها مخاطب وجود دارد تا متناسب با آن انتقال محتوا صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بە افزایش دانش عمومی در کردستان ضروری است

کمک بە افزایش دانش عمومی در کردستان ضروری است