مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-16اقتصادي

صدور نخستین مجوز صندوق های املاک و مستغلات


مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس، از صدور مجوز نخستین صندوق املاک و مستغلات در بازار سرمایه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، رضا نوحی با اشاره به رسالت سازمان بورس و اوراق بهادار در ایجاد ابزارهای شفاف و گسترش سرمایه گذاری غیر مستقیم، اظهار داشت: یکی از ابزارهایی که در قالب نهادِ صندوق سرمایه گذاری مقررات آن تدوین شده، مربوط به صندوق های سرمایه گذاری املاک و مستغلات می شود.

نوحی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سرمایه گذاری در املاک و مسغلات از جمله موضوع های مهم سرمایه گذاری است و اکثر مردم نسبت به آن دغدغه داشته و تمایل به سرمایه گذاری در این حوزه دارند، تهیه قوانین و مقررات در این حوزه ضروری بود و خوشبختانه مقررات مربوط به آن تدوین، اساسنامه بارگذاری شده است.

بنابراین، متقاضیان نهادهای مالی می توانند نسبت به آن اقدام و درخواست تأسیس صندوق های سرمایه گذاری املاک و مستغلات را به سازمان بورس ارائه کنند.

مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس در پاسخ به این سوال که صندوق های فوق برای دریافت مجوز باید چه ویژگی هایی داشته باشند، اظهار کرد: این نوع صندوق هم یکی از انواع صندوق های سرمایه گذاری است، خوشبختانه در صندوق های سرمایه گذاری موضوعی که بسیار اهمیت دارد، بحث شفافیت و گزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور نخستین مجوز صندوق های املاک و مستغلات

صدور نخستین مجوز صندوق های املاک و مستغلات