مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-16اقتصادي

نوحی: نخستین مجوز صندوق های املاک و مستغلات صادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا نوحی با اشاره به رسالت سازمان بورس و اوراق بهادار در ایجاد ابزار های شفاف و گسترش سرمایه گذاری غیر مستقیم، - مدیر نظارت بر نهاد های مالی سازمان بورس با بیان اینکه سازمان بورس رویه جدید و سرعت بالایی را در صدور مجوز ها در پیش گرفته است، گفت: در همین راستا، مجوز نخستین صندوق املاک و مستغلات در بازار سرمایه به یک شرکت خصوصی سبدگردان داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا نوحی با اشاره به رسالت سازمان بورس و اوراق بهادار در ایجاد ابزار های شفاف و گسترش سرمایه گذاری غیر مستقیم، اظهار داشت: یکی از ابزار هایی که در قالب نهادِ صندوق سرمایه گذاری مقررات آن تدوین شده، مربوط به صندوق های سرمایه گذاری املاک و مستغلات می شود.

نوحی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سرمایه گذاری در املاک و مسغلات از جمله موضوع های مهم سرمایه گذاری است و اکثر مردم نسبت به آن دغدغه داشته و تمایل به سرمایه گذاری در این حوزه دارند، تهیه قوانین و مقررات در این حوزه ضروری بود و خوشبختانه مقررات مربوط به آن تدوین، اساسنامه بارگذاری شده است.

بنابراین، متقاضیان نهاد های مالی می توانند نسبت به آن اقدام و درخواست تاسیس صندوق های سرمایه گذاری املاک و مستغلات را به سازمان بورس ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوحی: نخستین مجوز صندوق های املاک و مستغلات صادر شد

نوحی: نخستین مجوز صندوق های املاک و مستغلات صادر شد