مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-16سياسي

نخستین نشست «خیابان انقلاب» 3 اثر در حوزه تاریخ انقلاب اسلامی رونمایی کرد


کتاب های «سازمان سیاسی بهاییت» به قلم حمیدرضا اسماعیلی، «پهلوی ستایی در ترازوی تاریخ» نوشته سید مصطفی تقوی مقدم و «معماران نظری حکومت خودکامه» به قلم حسین آبادیان در اندیشگاه کتابخانه ملی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین نشست از مجموعه نشست های خیابان انقلاب با رونمایی از سه عنوان کتاب با موضوع انقلاب، با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد خزایی رییس موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی، مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس شورای اسلامی، علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری سرپرست اندیشگاه، معاونان، مدیران و همکاران سازمان برگزار شد.

  وجه تمایز انقلاب اسلامی، فرهنگی بودن آن است   حجت الاسلام محمدرضا زائری، سرپرست اندیشگاه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ضمن گرامیداشت نام و یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی ایران گفت: سلسله نشست های خیابان انقلاب به موضوع کتاب و انقلاب اسلامی می پردازد و قرار است این نشست ها به صورت منظم در طول سال برپا شود، تا نسبتِ بین کتاب، انقلاب و جایگاه کتاب در شکل گیری انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

سرپرست اندیشگاه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با اشاره به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری درباره خصوصیات و ویژگی های انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نشست «خیابان انقلاب» 3 اثر در حوزه تاریخ انقلاب اسلامی رونمایی کرد

نخستین نشست «خیابان انقلاب» 3 اثر در حوزه تاریخ انقلاب اسلامی رونمایی کرد