مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-16سياسي

نماینده شاهرود: مدیران کل برای رفع مشکلات به صورت میدانی تلاش کنند


نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران کل در حد توان در راستای رفع مشکلات به صورت عملیاتی و میدانی اهتمام ورزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، علی اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم شاهرود که در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) این شهرستان انجام شد، اظهار کرد: عروج شهادت گونه سردار مهدوی نژاد، از چهره های بارز و ارزشمند سپاه پاسداران و از فرماندهان لایق را تبریک و تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان سمنان که امروز در این جلسه به منظور پاسخگویی به مطالبات مردم حضور یافتند، تقدیر و تشکر دارم.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: از استاندار سمنان که پرتلاش، جهادی، انقلابی و مردمی است و این ارتباط تنگاتنگ با مردم و در فضای مردم بودن را محقق کرد، تقدیر و تشکر دارم.

خانی عنوان کرد: استاندار سمنان وقت خود را در شهرستان ها و روستاها قرار داده و تا پاسی از شب برای رفع مشکلات مردم تلاش می کند که به مردم بزرگوار استان به واسطه حضور این چهره انقلابی، ارزشمند و پرتوان تبریک عرض می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده شاهرود: مدیران کل برای رفع مشکلات به صورت میدانی تلاش کنند

نماینده شاهرود: مدیران کل برای رفع مشکلات به صورت میدانی تلاش کنند