مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-16پزشكي

قاتلان زنجیره ای، قاتل به دنیا می آیند؟


آیا تا به حال به این فکر کرده اید که علت ارتکاب قتل‎ های زنجیره ای چیست؟ یا این که پیش آمده از خودتان بپرسید قاتلان سریالی از بدو تولد با همین روحیات متولد می شوند یا عوامل محیطی در تبدیل آنها به یک قاتل زنجیره ای دخیل است؟ تبدیل شدن به یک قاتل سریالی انتسابی است یا اکتسابی؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرآنلاین نوشت: 13 نوامبر 2020 پیتر ساتکلیف پس از امتناع از درمان بیماری کووید-19 در بیمارستان دانشگاه دورهام شمالی درگذشت.

ساتکلیف که به درنده یورکشایر شهرت داشت، به جرم قتل سیزده زن و اقدام به قتل هفت تن دیگر بین سال های 1975 تا 1980 محکوم شد.

ساتکلیف هرگز از انجام این کارها ابراز پشیمانی نکرد! چه عاملی باعث می شود ساتکلیف و افراد دیگری چون تد باندی (با 30 قتل مورد تأیید) پدرو رودریگز فیلیو (با 70 قتل تأییدشده) و لوییس گاراویتو (با سابقه 138 قتل کودک خیابانی تأییدشده) به چنین شخصیت هایی تبدیل شوند؟ آیا آنها در تمام طول زندگی خود به طور ذاتی قاتل بودند یا چیزی آنها را تغییر داد و به قاتلان زنجیره ای تبدیل کرد؟ جیم فالون، عصب شناس و دانشمند علوم اعصاب، می گوید: قاتلان، روانی متولد شدند! او همچنان در حال یافتن شواهد برای اثبات این نظریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلان زنجیره ای، قاتل به دنیا می آیند؟

قاتلان زنجیره ای، قاتل به دنیا می آیند؟