مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-16سياسي

آمادگی راهنمایان گردشگری دوزبانه برای معرفی گسترده شاهرود و بسطام


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود گفت: راهنمایان گردشگری دوزبانه شاهرود و بسطام برای معرفی گسترده ظرفیت های گردشگری این شهرستان اعلام آمادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حمیدرضا حسنی، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعدادی از راهنمایان گردشگری به همراه بردیا شریفی، نماینده دفاتر خدمات مسافرتی استان سمنان در مجموعه تاریخی بسطام حاضر شدند و ثبت مجموعه تاریخی بسطام در میراث جهان اسلام را تبریک گفتند.

وی افزود: راهنمایان گردشگری در بازدید از مجموعه و دیدار با مدیر پایگاه میراث فرهنگی بسطام و خرقان، رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان شاهرود، سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر بسطام، آمادگی خود را برای معرفی جاذبه های گردشگری این شهرستان اعلام کردند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود ادامه داد: راهنمایان گردشگری با بیان اینکه جاذبه های گردشگری طبیعی، تاریخی و عرفانی بسطام در کشور کم نظیر است، خواستار معرفی هر چه بیشتر این جاذبه های منحصربه فرد شدند.

حسنی اضافه کرد: راهنمایان گردشگری ثبت جهانی مجموعه تاریخی بسطام و خرقان را زمینه ساز تحول عظیم در سطح منطقه و شهرستان دانستند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی راهنمایان گردشگری دوزبانه برای معرفی گسترده شاهرود و بسطام

آمادگی راهنمایان گردشگری دوزبانه برای معرفی گسترده شاهرود و بسطام