مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-16اقتصادي

ساخت 300 کیلومتر بزرگراه در اردبیل تا 5 سال آینده


معاون مهندسی ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: سالانه 50 تا 60 کیلومتر بزرگراه و تا 5 سال آینده 300 کیلومتر بزرگراه در استان احداث خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی یوسف زاده ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه های در دست احداث راهسازی در اردبیل اظهار کرد: میزان تصادفات در جاده های استان نسبت به میانگین کشوری با توجه به طول راه ها در سطح پایینی است اما همچنان سعی بر این است تا با افزایش ایمنی راه ها میزان تصادفات و تلفات کاهش یابد.

وی با بیان اینکه با توسعه بزرگراه ها و بهسازی راه های استان شاهد کاهش تصادفات جاده ای در استان خواهیم بود، تصریح کرد: سالانه 50 تا 60 کیلومتر بزرگراه و تا 5 سال آینده 300 کیلومتر بزرگراه در استان احداث خواهد شد.

معاون مهندسی ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل میزان هزینه احداث بزرگراه ها را 120 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با تأمین این اعتبارات پروژه های بزرگراهی استان تکمیل شده و ایمنی جاده های استان هم فراهم می شود.

یوسف زاده اولویت اصلی توسعه بزرگراه ها را مسیر اردبیل - سرچم به طول 178 کیلومتر اعلام کرد و افزود: بخشی از این بزرگراه به روی خودروها گشوده شده و با تأمین اعتبار به صورت ملی و فاینانس بانک، این پروژه در سال های آینده تکمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 300 کیلومتر بزرگراه در اردبیل تا 5 سال آینده

ساخت 300 کیلومتر بزرگراه در اردبیل تا 5 سال آینده