مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-16اجتماعي

به دنبال افزایش فضاهای ورزشی با نگاه درون مدرسه ای هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد جعفری در حاشیه آیین افتتاحیه طرح های ورزشی آموزش و پرورش فارس گفت: محیط های ورزشی به عنوان مکان های تربیتی نقش به موثری در پرورش روح و جسم دانش آموزان دارند.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس سند تحول بنیادین و اسناد بالا دستی مدارس باید به عنوان کانون تحول در نظر گرفته شوند.

جعفری گفت: منابع انسانی، محتواها و زیرساختها و فضاهای ورزشی را باید سه شاخص مهم در راستای کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی در نظر گرفت.

وی افزود: تزریق شادابی و نشاط به دانش آموزان، ارتقا سواد حرکتی و پیشگیری از چاقی دانش آموزان از اولویت ها و برنامه های اصلی معاونت تربیت و سلامت آموزش و پرورش در دوران کرونا بوده است.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در محیط های ورزش است که دانش اموزان در کنار رقابت، کارگروهی، حس تعاون، مسئولیت پذیری و احترام متقابل و جوانمردی  را یاد می گیرند.

جعفری اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که با استفاده از ظرفیت و همکاری سازمان نوسازی مدارس فضاهای ورزشی را با اولویت مدارس دخترانه افزایش دهیم و با تجهیز و ترمیم فضاهای بلااستفاده نیز کلاسهای درس تربیت بدنی را در مدارس افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال افزایش فضاهای ورزشی با نگاه درون مدرسه ای هستیم

به دنبال افزایش فضاهای ورزشی با نگاه درون مدرسه ای هستیم