مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-16سياسي

خطه آذربایجان و تبریز لاله زار شهیدان است


مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: خطه ی آذربایجان شرقی و تبریز در طول تاریخ شهدای بسیاری را به کشور تقدیم کرده است که در این منطقه بسیار اثرگذار و ماندگار شدند.

- محمد مرادی روز چهارشنبه، 26 بهمن ماه، در آیین رونمایی از کتاب روایت سرخ شرکت توزیع نیروی برق تبریز اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های جدید منتقل کنیم چراکه در فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر لزوم توجه به آسیب های اجتماعی و فرهنگی بسیار تاکید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: امروزه به جای هدف گذاری بر روی جنگ سخت، دشمن فرهنگ ما را نشانه گرفته است چراکه شاهد پیشرفت های چشمگیر تسهیلاتی جمهوری اسلامی ایران بوده و قدرت ما را میداند و نمی تواند در این زمینه نقش آفرینی کنند اما در زمینه ی فرهنگی جولان می دهد.

وی افزود: دشمنان جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند و مهمترین وظیفه ی آنها ایجاد یاس و ناامیدی در این قشر جوان است اما باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران قابلیت های فراوانی دارد به گونه ای که اکنون یک کارشناس خارجی در حوزه ی وزارت نیرو نداریم و حتی از ایده های آنها نیز استفاده نمی کنیم.

مرادی همچنین خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید برق کشور در دوره ی رژیم ستم شاهی با آن همه ادعا 7000 مگاوات بود اما اکنون ظرفیت برق کشور به بالای 80 هزار مگاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطه آذربایجان و تبریز لاله زار شهیدان است

خطه آذربایجان و تبریز لاله زار شهیدان است