مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-16فرهنگي

پنج تندیس جشنواره تئاتر فجر به اصفهان رسید


تئاتر خیابانی «روده درازی های یک مرده بی صاحب» در چهلمین جشنواره تئاتر فجر، بخش نمایش های خیابانی و دیگرگونه های اجرایی برنده پنج تندیس شد.

- ایسنا/اصفهان تئاتر خیابانی روده درازی های یک مرده بی صاحب در چهلمین جشنواره تئاتر فجر، بخش نمایش های خیابانی و دیگرگونه های اجرایی برنده پنج تندیس شد.

هادی کیانی، کارگردان این تئاتر در گفت وگو با ایسنا گفت: این نمایش به عنوان نمایش قبرستانی، یک کار متفاوت و حاصل زحمات شش ماهه گروه نمایش آیینه خمینی شهر است که سال ها در زمینه نمایش های سنتی و شادی آور فعالیت دارد.

او ادامه داد: این کار در بخش نمایش های خیابانی چهلمین جشنواره فجر، برنده پنج تندیس در زمینه های طراحی لباس، طراحی صحنه، بازیگری مرد، کارگردانی و طراحی ایده شد.

کیانی با اشاره به حضور گروه آیینه در سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر گفت: سال گذشته هم با نمایش واگویه های یک فشنگ جنون زده به جایزه بزرگ جشنواره دست پیدا کردیم و امسال نیز برای دومین سال، حضور موفق در جشنواره فجر داشتیم.

این کارگردان توضیح داد: تئاتر روده درازی های یک مرده بی صاحب یک کار کمدی با موضوع وفای به عهد با اقتباسی از کاراکتر ملانصرالدین است که طی آن کاراکتر اصلی پس از مرگ به دنیا بازمی گردد تا طی یک سال مردم را بخنداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج تندیس جشنواره تئاتر فجر به اصفهان رسید

پنج تندیس جشنواره تئاتر فجر به اصفهان رسید