مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-16اقتصادي

شرکت کروز تولید را متوقف نمی کند تا آرامش بازار بهم نخورد


180 هزار خودرو ناقص کف پارکینگ خودروسازان ؛ آماری که بازرس کل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی کل کشور آن را اعلام کرد و گفت دلیل دپوی این حجم از خودرو، - این قطعه خاص یک ریز تراشه است که در قطعات الکترونیکی خودرو مانند ACU و ECU استفاده می شود؛ قطعه ای که در کل دنیا تنها برخی از کشورها آن را می سازند.

ایران همانند دیگر کشورهای سازنده خودرو در جهان، به دلایل زیادی دسترسی به فناوری ساخت این قطعات را نداشت چرا که ساخت این قطعه نیاز به جدیدترین فناوری ها دارد و هر کشوری نتوانسته دسترسی به ساخت این قطعه را داشته باشد؛ تا اینکه شرکت کروز توانست با همت و تلاش متخصصان و مهندسان ایرانی بسیاری از قطعات هایتک مانند ACU و ECU را بومی سازی کند.

 در حال حاضر در مرکز تحقیق و نوآوری کروز از صفر تا صد تمامی بخش های الکترونیکی خودرو اعم از دانش ساخت و طراحی توسط این مجموعه انجام می شود.

امروز تمامی بخش های الکترونیکی خودروهای داخلی و بومی توسط این مجموعه طراحی و داخلی سازی شده است.

فرزاد صبحی کارشناس طراحی مرکز تحقیق و نوآوری شرکت صنایع تولیدی کروز با اشاره به اینکه در دنیا 5 کشور در بخش تولید و طراحی ACU خودرو فعالیت می کنند، گفت: در حال حاضر ما به عنوان ششمین کشور در این بخش فعال و از ظرفیت تولید روزانه 5 هزار قطعه ACU برخوردار هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت کروز تولید را متوقف نمی کند تا آرامش بازار بهم نخورد

شرکت کروز تولید را متوقف نمی کند تا آرامش بازار بهم نخورد