مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-16اقتصادي

ارتش پای کار محرومیت زدایی از مناطق مختلف کشور است


فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات گسترده این نیرو در حوزه بهداشتی، گفت: نیروی زمینی ارتش به عنوان بازوی کمکی پای کار محرومیت زدایی ایستاده است.

- لاهیجان- فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نزاجا با اشاره به اینکه به عنوان بازوی کمکی پای کار محرومیت زدایی ایستاده ایم، گفت: در دو سال گذشته 60 میلیارد تومان در بخش بهداشت گیلان هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکنون خدمات گسترده ای در حوزه بهداشتی به ویژه در استان گیلان انجام داده است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه طی دو سال گذشته 60 میلیارد تومان اعتبار در استان گیلان هزینه شده است، ادامه داد: خریداری دو دستگاه سی تی اسکن و ام آر آی برای بیمارستانی امام حسن مجتبی (ع) فومن نیز از دیگر اقدامات است که مجوز ان از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیگیری و تا چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان لاهیجان از سوی نیروی زمینی ارتش، افزود: بخش های پانسیون پزشکان و پرستاران بیمارستان دکتر پیروز، دو دستگاه کانکس سیار ویژه حمل دارو، 10 دستگاه تخت سه شکن برقی بیمارستانی، جایگاه و دستگاه امحای زباله بیمارستانی، جایگاه مخزن اکسیژن، اتاق انتظار و کتابخانه در شهرستان لاهیجان از جمله این اقدامات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش پای کار محرومیت زدایی از مناطق مختلف کشور است

ارتش پای کار محرومیت زدایی از مناطق مختلف کشور است