مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-16سياسي

مسؤولیت اجتماعی نقطه برجسته ارتش در کنار ولایتمداری


نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسؤولیت اجتماعی یکی از الزامات تحقق گام دوم انقلاب است، گفت: یکی از الزامات و نقاط برجسته ارتش در کنار شایسته سالاری و ولایت مداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، رسول فرخی میکال ظهر امروز در سن ای اداری لاهیجان داشتن مسؤولیت اجتماعی را امروزه یکی از الزامات تحقق گام دوم انقلاب دانست و اظهار کرد: شایسته سالاری، عدالت محوری و مسؤولیت اجتماعی در کنار ولایتمداری از شاخص های مهم ارتش است.

وی با اشاره به حضور به موقع و به هنگام ارتش در بحران ها و حوادث غیرمترقبه، افزود: به فرموده رهبری ارتش از اولین گروه ها در زلزله گلستان بود و اکنون لاهیجان به عنوان عروس گیلان شاهد ارائه خدمات سلامت محور و عام المنفعه سلامت از سوی ارتش است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف های زیرساختی در لاهیجان، افزود: علیرغم تلاش های قابل تحسین دکتر سالاری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، همچنان شهرستان لاهیجان با داشتن زیرساخت استاندارد فاصله دارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار افزایش یونیت های دندانپزشکی، راه اندازی مرکز جامع سوختگی و جراحی محدود در لاهیجان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولیت اجتماعی نقطه برجسته ارتش در کنار ولایتمداری

مسؤولیت اجتماعی نقطه برجسته ارتش در کنار ولایتمداری