مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-16پزشكي

487 مبتلای جدید به کرونا در فارس بستری شدند


سرپرست علوم پزشکی شیراز از بستری شدن 487 بیمار جدید مبتلا به کرونا طی 48 ساعت گذشته در استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمراجعه و 487 مورد جدید در بیمارستان های استان بستری شده اند که این آمار نشان از سرعت بالای انتشار سویه جدید امیکرون در جامعه است.

وی با اعلام اینکه بیش از نیمی از تست های انجام شده در مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس در استان، مثبت گزارش شده است، اضافه کرد: تنها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دریافت دُزهای واکسن کرونا می توان آمار این بیماری را کاهش داد.

دکتر حسینی ضمن بررسی نمودارهای مربوط به جانباختگان کووید 19 در استان و کشور و پیگیری آمار نمونه های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به ارزیابی آمار ابتلا در مناطق مختلف استان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته و روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی، همچنین پایش عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس در فارس پرداخت.

گزارش آمار مبتلایان و افراد بستری در مراکز درمانی و بیمارستان های فارس، آمار انجام واکسیناسیون در استان طی روز گذشته، علت های جان باختن مبتلایان کووید 19 در فارس و شیوه خدمت رسانی به مبتلایان و مراجعان در بیمارستان های شیراز و شهرستان های استان از دیگر محورهای این نشست بود که از سوی معاونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

487 مبتلای جدید به کرونا در فارس بستری شدند

487 مبتلای جدید به کرونا در فارس بستری شدند