مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-16اجتماعي

دانش آموزان خراسان جنوبی با ظرفیت های گردشگری بیرجند آشنا شدند


رییس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان پایه نهم خراسان جنوبی در طرح ملی ایرانگشت با ظرفیت های گردشگری، تاریخی و طبیعی شهر بیرجند آشنا شدند.

- ، سید سعید رضا احمدی زاده ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ملی ایران گشت در خراسان جنوبی اظهار کرد: این طرح با همراهی آموزش و پرورش استان برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی و با اولویت دانش آموزان پایه نهم اجرا می شود.

وی بیان داشت: طرح ایران گشت با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با شاخه ها و رشته های تحصیلی دانشگاهی و نیز فرصت ها و زمینه های شغلی مرتبط با آنها و آشنایی با ظرفیت های بومی و توانمندیهای صنعتی یک منطقه اجرا می شود.

وی تصریح کرد: ایران گشت با هدف ارتقای سطح امید و انگیزه و خودباوری در دانش آموزان برای مشارکت در شناسایی نیازها و رفع چالش های موجود استمرار خواهد یافت.

وی ادامه داد: در این راستا در اولین جلسه طرح ایران گشت که به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار شد، مستعدان برتر دانش آموزی از طریق ارتباط زنده با ظرفیت های حوزه گردشگری استان آشنا شدند.

وی با بیان اینکه در ارتباط زنده جلسه گردشگری بیش از 130 دانش آموز پایه نهم استان حضور داشتند، عنوان کرد: فایل این برنامه جهت بارگذاری در گروه های مختلف دانش آموزی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان خراسان جنوبی با ظرفیت های گردشگری بیرجند آشنا شدند

دانش آموزان خراسان جنوبی با ظرفیت های گردشگری بیرجند آشنا شدند