مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-16سياسي

محیط زیست را از حالت انفعالی خارج می کنیم


مدیرکل جدید محیط زیست استان اردبیل گفت: تلاش خواهیم کرد تا محیط زیست استان را از حالت انفعال خارج کرده و در حوزه های مختلف فعال و کوشا عمل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن قاسم پور صبح چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید محیط زیست استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس اصل 50 قانون اساسی و تأکیدات دولت و مجلس محیط زیست به عنوان پیوست اصلی در اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی مورد توجه قرار می گیرد تا توسعه متوازن شکل بگیرد.

وی محیط زیست را همراه توسعه متوازن و مخالف توسعه نامتوازن و تخریب گر عنوان کرد و گفت: ما اگر می خواهیم در مسیر توسعه پایدار گام برداریم باید مبانی زیست محیطی را به دقت مورد توجه قرار دهیم تا کمترین تخریب و آسیب به محیط پیرامونی را شاهد باشیم.

مدیرکل جدید محیط زیست استان اردبیل تصریح کرد: منابع اصلی بشر در شرایط کنونی برای تولید ثروت و گذر زندگی توجه به منابع خاک، آب و هواست که آلوده کردن آن به خاطر توسعه صنعتی و یا توسعه نامتوازن هیچ ثمره ای به همراه نداشته بلکه به زیست سالم نیز لطمه وارد می کند.

قاسم پور با قدردانی از پیگیری های معاونت سازمان در افزایش حقوق و رفاهی کارکنان محیط زیست افزود: ما نیروی انسانی کارآمد و متخصصی را در محیط زیست شاهد هستیم که ضروری است جایگاه معنوی و مادی آنها ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست را از حالت انفعالی خارج می کنیم

محیط زیست را از حالت انفعالی خارج می کنیم