مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-16اجتماعي

احداث انهار برای جلوگیری از آب گرفتگی در فصل بارش


معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 از آغاز احداث نهرهای عرضی به منظور هدایت آب های سطحی خبر داد و گفت: هدف از احداث انهار ایجاد آسایش شهروندان و ارتقای بهداشت عمومی است.

- ، مهدی وارسته از آغاز احداث نهرهای عرضی به منظور هدایت آب های سطحی خبر داد و گفت: در سالیان گذشته به دلیل ورود آب های سطحی ناشی از بارش در خیابان های شمالی جنوبی و سر ریز به خیابان میرداماد، انهار موجود کشش لازم جهت جمع آوری و هدایت آنان را ندارد و آب در سطح سواره و پیاده رو موجب ایجاد مشکل برای خودروها و عابرین شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 خاطرنشان کرد: با احداث انهار عرضی به صورت لوله گذاری، هدایت و جمع آوری آب های سطحی در زمان بارندگی از خیابان میرداماد به ضلع جنوب این بلوار منتقل شده و در نهایت وارد کانال نیل می شود.

وی به اتمام این پروژه تا پایان ماه جاری اشاره کرد و گفت: امیدواریم با لوله گذاری در عرض بلوار میرداماد، منتهی به خیابان انوار امیدواریم مشکل آب ماندگی و آب گرفتگی معابر هنگام بارش های فصلی رفع شود.

وارسته هدف از احداث انهار را ایجاد آسایش شهروندان و ارتقای بهداشت عمومی برشمرد و عنوان کرد: احداث نهر عرضی سر پوشیده جهت دفع و هدایت آب های سطحی در بلوار میرداماد تهران، بخش عمده ای از مشکلات چندین ساله آب گرفتگی و نشست و نفوذ آب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث انهار برای جلوگیری از آب گرفتگی در فصل بارش

احداث انهار برای جلوگیری از آب گرفتگی در فصل بارش