مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-16اجتماعي

بازگشایی معبر محمدیه با هدف روانسازی ترافیک سعیدیه و بعثت


معبر محمدیه با هدف روانسازی ترافیک سعیدیه و بعثت در همدان بازگشایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، طی روزهای اخیر پروژه تملک و بازگشایی معبر محمدیه به همت شهرداری منطقه یک صورت پذیرفته است که سید مسعود حسینی شهردار همدان و حامد جلیلوند مدیر منطقه یک شهرداری از روند اجرایی این پروژه بازدید کردند.

شهردار همدان در بازدید از پروژه تملک و بازگشایی معبر محمدیه به مسکین در محله سعیدیه گفت: تقاضای بسیاری از شهروندان بازگشایی معبر محمدیه درپشت اداره دادگستری است که خوشبختانه با تلاش تمام همکاران این امر صورت پذیرفت.

سیدمسعود حسینی گفت: در گذشته شاهد ترافیک سنگینی در معابر خیابان سعیدیه و بلوار شهید سلیمانی بودیم که امیدواریم با تملک و بازگشایی که در این معبر صورت پذیرفته است شهروندان عزیز بتوانند به راحتی و بدون داشتن دغدغه ترافیک از آن عبور کنند.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان نیز با اشاره به اینکه حساس رضایت شهروندان از محیط شهری و خدماتی که شهرداری ارائه می دهد، عامل مهمی در جهت ایجاد انگیزه در مردم برای مشارکت در توسعه شهری و بهبود کیفیت محل سکونت است عنوان کرد: رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری موجب ترغیب آنان برای همکاری با نهادهای شهری در جهت انجام بهتر وظایف و ارائه خدمات در سطح شهر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی معبر محمدیه با هدف روانسازی ترافیک سعیدیه و بعثت

بازگشایی معبر محمدیه با هدف روانسازی ترافیک سعیدیه و بعثت