مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-16پزشكي

1293 سیستانی و بلوچستانی مبتلا به کرونا شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با ابتلای یک هزار و 293 نفر دیگر به کرونا طی 24 ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان تاکنون به 156 هزار و 493 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید محمد هاشمی شهری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته با فوت چهار نفر دیگر شمار درگذشتگان ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان تاکنون به 2 هزار و 693 نفر رسید.

وی با بیان این که هم اینک 205 بیمار حاد تنفسی و 104 فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند، از شهروندان درخواست کرد هنگام خروج از منزل با استفاده از ماسک ورعایت پروتکل های بهداشتی از ابتلا و گسترش این بیماری جلوگیری کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا گفت: بر خلاف تصور عمومی سویه اُمیکرون تهدیدی جدی برای سلامت عمومی است.

وی افزود: هر چند طبق اطلاعات موجود قدرت بیماریی زایی این سویه کمتر است امّا قدرت سرایت بالای آن به اثبات رسیده و در صورت شیوع گسترده ویروس در جامعه بسیاری از افراد و در راس آنان سالمندان، مادران باردار، کودکان و بیماران خاص نیاز به بستری در بیمارستان ها پیدا می کنند و به صورت ناگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1293 سیستانی و بلوچستانی مبتلا به کرونا شدند

1293 سیستانی و بلوچستانی مبتلا به کرونا شدند